Get Adobe Flash player

Κατηγορίες

Κατάλογος POLO


Facebook



Free Joomla Extensions


Free Joomla Extensions

Marolo PowerFull

Το πρώτο Διαγνωστικό Δυναμόμετρο στην Ελλάδα

alt



Για την εγκατάσταση αυτή συνεργάστηκαν οι τεχνικοί της “eXTra products” και της

KATEVAS TEST” με ομάδα ειδικών της Marolo που ήρθε για το σκοπό αυτό από τη

Γαλλία. Το αποτέλεσμα ξεπέρασε τις προσδοκίες όλων και ενθουσίασε τους

μοτοσυκλετιστές της Χαλκίδας που έκαναν ήδη τις πρώτες δοκιμές.

Είναι η πρώτη φορά που οι μετρήσεις και οι διορθώσεις γίνονται με τέτοια ακρίβεια,

λόγω τόσο της προηγμένης τεχνολογίας του συγκεκριμένου διαγνωστικού

δυναμόμετρου, όσο και του εξελιγμένου λογισμικού που χρησιμοποιεί.

Η eXTra products και

η Γαλλική εταιρεία εξοπλισμού συνεργείων Marolo εγκατέστησαν με

επιτυχία το πρώτο διαγνωστικό δυναμόμετρο PowerFull

στο Κέντρο Τεχνικού Ελέγχου “KATEVAS TEST” στη Χαλκίδα.

 

Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει:

• Ρόλλερ (Τύμπανο)

• Σερβόφρενο φορτίου με προσομοίωση δρόμου

• Χειροκίνητο κλείδωμα μπροστινού τροχού

• Διπλούς αγωγούς αέρα ψύξης κινητήρα με 4 ανεμιστήρες

• Σύστημα εξαγωγής καυσαερίων

• Προστατευτικές μπάρες

• Ράμπα πρόσβασης σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα

• Bιομηχανικό υπολογιστή με οθόνη αφής 17”

• Λογισμικό

• Μετεωρολογικό Σταθμό

• Καυσαναλυτή

• Εργαλείο Ελέγχου Ευθυγράμμισης Τροχών

alt

• Ελέγχου Γωνίας Καστέρ

• MI LINK σύστημα αυτόματης ρύθμισης χαρτών για πρόσθετους εγκεφάλους

Rapid Bike, Power Commander, Yoshimura, Leo Vinci, Bazzazz κ.α., MI Vario για

σκούτερ και

• MI LOAD CONTROL, σύστημα διαχείρισης σερβόφρενου φορτίου για συνθήκες

αυξομειούμενης ταχύτητας στο δρόμο.


alt

Tεχνολογία: ένα υπερπλήρες δυναμόμετρο δοκιμών & διαγνώσεων:

Σερβόφρενο φορτίου χειριζόμενο από computer για μεγαλύτερη αξιοπιστία.

Πλήρης προσομοιωτής συνθηκών δρόμου (αεροδυναμική αντίσταση, ανηφόρα, οδόστρωμα) για εύκολες

διαγνώσεις εντός συνεργείου χωρίς περιττές βόλτες.

Αυτόματο κλείδωμα 3 σημείων του εμπρός τροχού για βέλτιστη στήριξη μοτοσικλέτας ή σκούτερ.

- Αυτόματοι διπλοί αγωγοί αέρα ψύξης, υψηλής ταχύτητας με 4 ανεμιστήρες (13.000m3/h).

Ενσωματωμένα προστατευτικά πλαίσια και αντιολισθητική ράμπα πιστοποιημένα κατάC E 98/37 για

την ασφάλεια του χειριστή και του προσωπικού του συνεργείου.

Ενσωματωμένoς αγωγός και μοτέρ για την απαγωγή των καυσαερίων.

 

Προσομοίωση δρόμου

(Πραγματική επισκόπηση λειτουργίας της μοτοσικλέτας)

Διαγνώσεις με καμπύλες απόδοσης και μετρήσεις

Σταθεροποίηση στροφών κινητήρα σε στάδια (ακριβείς ρυθμίσεις χαρτογράφησης ψεκασμού

ανάλυσης καυσαερίων, προηγμένα διαγνωστικά)

Έλεγχος ισχύος, ροπής

και καμπύλης απόδοσης του κινητήρα.

Μετρήσεις ισχύος στο τύμπανο,

στον τροχό και στον στρόφαλο

Τιμές ρυθμίσεων για πρόσθετες συσκευές

ρύθμισης ψεκασμού (πρόσθετοι εγκέφαλοι)

Μετρήσεις Βαριατέρ (ειδική για scooters)

Έλεγχος της πραγματικής μ τελικής ταχύτητας

μέγιστης ταχύτητας (με συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης SCx, λόγω του σερβόφρενου-φορτίου)

Έλεγχοι μετάδοσης,

αναρτήσεων, τζόγων του πλαισίου.

Μέτρηση της ποιότητας καύσης (αναλογία αέρα/καυσίμου) με αισθητήρα Λάμδα (επιλογή)

Έλεγχος γεωμετρίας οχήματος (επιλογή)

(ευθυγράμμιση, πιρούνια, σκελετός).

 

Τι μπορείτε να ελέγξετε

Τη γενική λειτουργία του κινητήρα σε πραγματικές συνθήκες πορείας στο δρόμο, καθώς παίρνετε όλες τις

πληροφορίες σχετικά με τις στροφές του κινητήρα, την ισχύ και την αναλογία μίγματος (με αισθητήρα

Λάμδα) ζωντανά στην οθόνη επιπλέον των διαγνωστικών σας εργαλείων.

Τη μετάδοση, τη λειτουργία του συμπλέκτη, αλλαγές ταχυτήτων, τυχόν φθορές της αλυσίδας κ.α.

Τη γενική λειτουργία της μοτοσικλέτας: Δοκιμάζετε τις αναρτήσεις, ελέγχετε τους τζόγους στο λαιμό

πιρουνιού, στο ψαλίδι κ.α. Τα μόνα στοιχεία που δεν μπορείτε να ελέγξετε είναι το μπροστινό λάστιχο

και το μπροστινό φρένο.

Για την διερεύνηση βλάβης, το δυναμόμετρο δίνει προτεραιότητα στα δικά σας διαγνωστικά εργαλεία, αφήνοντάς

σας να διαβάσετε τις ενδείξεις στις εξόδους των αισθητήρων, τους κωδικούς βλαβών κ.α. Επιπλέον, μπορείτε να

χρησιμοποιήσετε τον καυσαναλυτή 4 αερίων (CO; CO2; O2 and HC). Οι μετρήσεις εμφανίζονται στην οθόνη του

δυναμόμετρου και είναι συγχρονισμένες με την ταχύτητα και τις στροφές του κινητήρα. Έτσι, είναι εύκολο να

ελέγξετε θέματα τροφοδοσίας, ανάφλεξης, διαρροές κ.ά. Τέλος, θα μπορούσατε να συγκρίνετε τα αποτελέσματά

σας με καμπύλες βλαβών της MI Systems/Fuchs, οι οποίες σας βοηθούν να προσδιορίσετε το πρόβλημα.

 

Ειδικά για scooters : Οι ταυτόχρονες μετρήσεις της ταχύτητας του κινητήρα και του τροχού, σας επιτρέπουν

να αναλύσετε τη ρύθμιση του Βαριατέρ και του φυγοκεντρικού συμπλέκτη, έτσι ώστε να βελτώσετε τις επιδόσεις

και των δύο ή την οικονομία κατανάλωσης. Ή απλά, να εντοπίσετε ασυνήθιστες φθορές. Το πρόγραμμα σας

δείχνει παραδείγματα από τυπικές καμπύλες για να βοηθήσουν στη διάγνωση.

 

Έγκριση τύπου - έλεγχος εκπομπών καυσαερίων:

Η οδήγηση με "προσομοίωση δρόμου" και αναλυτή καυσαερίων ή μετρητή Λάμδα επιτρέπει

ελέγχους κίνησης μέσα στα επιτρεπόμενα όρια σύμφωνα με τις διατάξεις της κείμενης ή

μελλοντικής νομοθεσίας για χαμηλές εκπομπές καυσαερίων κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης

ή στάσης. Ο συνδυασμός χρήσης της αδράνειας του τυμπάνου και της πέδης, σας επιτρέπει

να αναπαράγετε τις συνθήκες που συναντάτε στο δρόμο για τη διερεύνηση των εκπομπών

ρύπων (π.χ. ελαφρό άνοιγμα του γκαζιού μετά από ρολάρισμα κ.α.)

 

Κιτ ελέγχου ευθυγράμμισης και γωνίας κάστερ

Η συσκευή αυτή χρησιμοποιείται για τη μέτρηση της

σχέσης αέρα/καυσίμου (AFR, is Air Fuel Rati oή λ).

Συνήθως ο αισθητήρας λ τοποθετείται με τον ειδικό

καθετήρα εντός ροής καυσαερίων στο τελικό της

εξάτμισης. Είναι επίσης δυνατό να βιδώσετε τον

αισθητήρα κατευθείαν στην εργοστασιακή υποδοχή

της εξάτμισης.

 

Εύρος μέτρησης του AFR συστήματος: από 10 έως 18.

Ο μετρητής Λάμδα έχει δύεοξ όδους. Μία οπτική

ένδειξη LED δείχνει στο χρήστη τη μέτρηση σχέσης

αέρα / καυσίμου και μία αναλογική έξοδος συνδεδεμένη

απευθείας με την οθόνητ ου δυναμόμετρου δείχνει τα

α π ο τ ε λέ σ μ α τ α τη ς δ υ ν α μ ομ έ τ ρ η σ η ς. Αυτές οι συσκευές χρησιμοποιούνται για να ελέγξουν

τη γεωμετρία των μοτοσικλετών και των scooter.

Χωρίζονται σε 3 συστήματα:

Αυτό που ελέγχει μεa sler

τη στρέβλωση του πιρουνιού

Αυτό που ελέγχει με laser την ευθυγράμμιση

Αυτό που ελέγχει τη γωνία κάστερ του πιρουνιού.

Βοηθητική οθόνη διάγνωσης με σύγκριση τυπικών

καμπυλών. Είναι δυνατό να συγκρίνουμε καμπύλες

των τεστ με καμπύλες γνωστών βλαβών.

Online βοήθεια με αυτόματη εκμάθηση τω ν

κυρίων λειτουργιών τουs oftware. Η βοήθεια

κατά τη διάρκεια μιας λειτουργίας είναι ήδη

σχεδιασμένη να απαντήσει ερωτήσεις που

προκύπτουν συχνά κατά τη διάρκεια της

χρήσης.

 

Διαχείριση σερβόφρενου φορτίου: αυτή η επιλογή, σας

σας επιτρέπει να διαμορφώσετε τα βήματα των

στροφών και του φορτίου κινητήρα επιλέγοντας

τον ιδανικό χρόνο σταθεροποίησης για τη ν

ανάλυση καυσαερίων, διάγνωση ή ακριβή

έλεγχο ρυθμίσεων.

 

Προγραμματισμός πρόσθετων "εγκεφάλων" τροφοδοσίας ψεκασμού .

Λόγω των επιλογών τουM I MAP και του MI LINK,

είναι δυνατόν να πραγματοποιήσετε τη ρύθμιση του χρόνου ψεκασμού

έγχυσης, σε λειτουργίαα δρανείας ή πέδης .

MI MAP - > Λειτουργία αδρανείας, δουλεύει με όλα τα συστήματα

της αγοράς, ανεξάρτητα από μάρκα.

 

MI LINK - > Λειτουργία σερβόφρενου, απόλυτα αυτόματο

σε περίπτωση "εγκεφάλου" RapidBike (χρήση χαρτών) και

ημι-αυτόματο για όλους τους άλλους εγκεφάλους τηςα γοράς με

υπολογισμό των διορθώσεων του χρόνου έγχυσης σε συνθήκες

εξομοιούμενης οδήγησης στο δρόμο με ρύθμιση του Λάμδ/αAFR

σε όλες τις ζώνες του χάρτη.

altaltalt

altaltalt

altaltalt

altaltalt

altalt

alt

alt



















οι Προσφορές μας